خبرهای داغ
کدخبر: ۱۵۴۲۴
تاریخ خبر:

بررسی عملکرد ارزان‌ترین بازیکن استقلال مقابل مس رفسنجان

سعید مهری با یک ارسال به موقع، زمینه ساز گل سه امتیازی تیمش بود.

بررسی عملکرد ارزان‌ترین بازیکن استقلال مقابل مس رفسنجان

استقلال در نیمه نخست تقابل برابر مس رفسنجان فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت. یک بار ارسال جعفر سلمانی با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که توپ با برخورد به تور کنار دروازه، به بیرون رفت. در فرصت دوم نیز شلیک مهاجم بلند قامت آبی‌ها را گلر مس دفع کرد.

آبی‌ها چند باری نیز با ضربات از راه دور قصد داشتند تا دروازه میزبان را باز کنند. با این حال، ارسال طلایی سعید مهری و اشتباه میثم تیموری بود که گره بازی را برای استقلال باز کرد و شاگردان نکونام توانستند سد راه حملات مس شوند و به هر نحوی که شده سه امتیاز را با خود به تهران بیاورند.

مهری که به واسطه مسائل مربوط به سقف بودجه مجبور شد قراردادی ۱۶۰ میلیونی با استقلال به ثبت برساند، روز گذشته برای نخستین بار در این فصل از ابتدا برای تیمش به میدان رفت و در زمانی که کسی فکرش را نمی‌کرد، زمینه ساز پیروزی تیمش شد.

این بازیکن در ابتدای فصل و با فسخ قرارداد، قصد داشت از تیم جدا شود، ولی اصرار‌های نکونام برای تمدید قرارداد با مهری و حفظ او، نتیجه داد و پس از اینکه مهری در دیدار قبل برای دقایقی به میدان رفته بود، روز گذشته و با حضور ثابت در ترکیب تیم، برای تیمش گل ساخت.

حالا به نظر می‌رسد در تعطیلات فیفا دی، مهمترین وظیفه مدیران استقلال اصلاح قرارداد سعید مهری و رعایت قوانین مربوط به سقف بودجه است. موضوعی که خود این بازیکن نیز در پایان بازی روز گذشته به آن اشاره و اعلام کرد که این مشکل به زودی حل می‌شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها