خبرهای داغ
کدخبر: ۱۷۱۵۶
تاریخ خبر:

حمله تند هواداران میلان به دوناروما؛ همه این دلارها برای تو!

هواداران میلان در دیدار امشب میلان و پاری‌سن‌ژرمن دروازه‌ای که دوناروما در آن قرار دارد را دلار باران کردند.

حمله تند هواداران میلان به دوناروما؛ همه این دلارها برای تو!

جانلوئیجی دوناروما دروازه‌بانی بود که از جوانی درون دروازه میلان قرار گرفت و محصول میلان بود و به کاپیتانی این باشگاه رسید. دوناروما از آن دست بازیکنانی بود که هواداران میلان او را اسطوره بعدی باشگاه‌شان می‌دانستند، ولی روابط او با هواران میلان چنان تیره و تار شد که در حتی در بازی‌های ملی هم او را هو کردند.

دوناروما در سال‌های اخر حضورش در میلان بارها با مدیران میلان و شخص پائولو مالدینی، به عنوان بزرگتری اسطوره میلان که تمام دوران فوتبالش را در این باشگاه گذراند بر سر مسائل مالی به اختلاف خورد و در نهایت سن‌سیرو را ترک کرد و راهی پاریس شد. انتقالی که پول نقش اول را در آن بازی می‌کرد.

حمله تند هواداران میلان به دوناروما؛ همه این دلارها برای تو

در دیدار امشب میلان و پاری‌سن‌ژرمن دوناروما باز هم به سن‌سیرو برگشت و درون دروازه پاریسی‌ها قرار گرفت و کورواسود (دو آتشه‌های میلان) استقبال کنایه آمیز و تندی از او کردند. هواداران میلان با چاپ دلارهایی با عکس دونارونا چاپ کردند و هنگام شروع بازی بر سر او ریختند.

نکته جالب این بود که براساس قرعه ابتدای بازی، دوناروما درون دروازه‌ای قرار گرفت که نزدیک به کورواسود بود تا آن‌ها راحت‌ترین بتوانند از او استقبال کنند.

حمله تند هواداران میلان به دوناروما؛ همه این دلارها برای تو

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها