خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۷۴۳
تاریخ خبر:

رای کیمته انضباطی درباره دربی: درآمد یک میلیاردی فدراسیون و محرومیت یک جلسه استقلال و پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره اتفاقات استقلال و پرسپولیس اعلام کرد.

رای کیمته انضباطی درباره دربی: درآمد یک میلیاردی فدراسیون و محرومیت یک جلسه استقلال و پرسپولیس

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بالاخره رای خود را درباره حوادث دیدار استقلال و پرسپولیس اعلام کرد. با توجه به رای کمیته انضباطی، استقلال و پرسپولیس هر کدام به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران محروم شدند. یحیی گلمحمدی، علی سامره و ماساژور استقلال هم با محرومیت‌هایی مواجه شدند.

علاوه بر این کمیته انضباطی بار دیگر جریمه‌های سنگین مالی را صادر کرد. بنا به احکام صادر شده، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیش از یک میلیارد تومان باشگاه‌ها و اعضای آن‌ها را جریمه کرد.

حکم کمیته انضباطی به شرح زیر است:

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در معوقه هفته پنجم برگزار شد.

براین اساس،باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا از سوی تماشاگرانشان هر کدام جداگانه به سه میلیارد جریمه نقدی و یک جلسه از محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی محروم شدند. این رای قابل تجدید نظر است.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب نسبت به ارکان فدراسیون به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی ‌و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه محکوم شد.این رای قابل تجدید نظر است.

علی سامره، سرپرست تیم استقلال به به دلیل نشر اکاذیب نسبت به ارکان فدراسیون و باشگاه حریف به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی ‌و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه محکوم شد.این رای قابل تجدید نظر است.

علی شاجانی،ماساژور تیم استقلال به دلیل نقض مقررات و تحریک تماشاگران حریف دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها