خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۵۵۷
تاریخ خبر:

سکوت فدراسیون و پاسخ عجیب عضو کمیته انضباطی درباره اتفاقات دربی

از ابتدای فصل جاری کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در موارد اعتراض به داوری‌ها بلافاصله پس از پایان مسابقات واکنش نشان داده و حتی دستور موقت صادر می‌کرد. اما در شرایطی که نزدیک به ۴۸ ساعت از دربی پر حاشیه استقلال و پرسپولیس و مصاحبه‌های عجیب و غریب و اعتراض‌های بی‌پایان گذشته است، هنوز هیچ واکنشی از فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی نیامده است.

سکوت فدراسیون و پاسخ عجیب عضو کمیته انضباطی درباره اتفاقات دربی

دیدار حساس استقلال و پرسپولیس روز پنج‌شنبه برگزار و در نهایت با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید. این دیدار حتی با وجود VAR باز هم با حواشی بسیاری به پایان رسید.

گل دقیقه ۹۷ استقلال که از روی یک ضربه پنالتی که VAR‌ آن را تشخیص داد باعث شد که پرسپولیسی‌ها پس از پایان بازی به عملکرد داوری و تیم VAR اعتراض‌های شدیدی کنند و یحیی گلمحمدی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی بخواهد که VAR در فوتبال ایران نیاید! گلمحمدی دوستی مهدی تاج و علی خطیر را عامل تبعیض علیه تیمش دانست. به غیر از گلمحمدی سایر اعضای پرسپولیس هم در مصاحبه‌های پس از بازی به داوری شدیدا اعتراض کردند. باشگاه پرسپولیس هم پس از پایان بازی در بیانیه‌های متعددی ضمن اعتراض، از افراد زیادی شکایت کرد.

در طرف مقابل، استقلالی‌ها هم نبود VAR را باعث کسب امتیاز پرسپولیس دانستند و گفتند اگر VAR‌زودتر می‌آمد، پرسپولیسی‌ها اینقدر امتیازات «مفت» به دست نمی‌آوردند و اشتباهات داوری در دربی‌های گذشته که بدون VAR‌برگزار شد را یادآوری کردند.

جدال لفظی و بیانیه‌نویسی‌ها و شکایت و شکایت کشی‌های بی‌پایان از هر دو سو ادامه دارد و البته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که در موارد قبلی شبانه دستور موقت صادر می‌کرد در تعطیلات به سر می‌برد. به طوری که یکی از اعضای کمیته انضباطی در اظهارنظری عجیب گفت که تعطیلات و بین‌التعطیلی است!

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی درخصوص سوالی مبنی بر اینکه آیا گزارش اتفاقات دربی به دست کمیته انضباطی رسیده یا خیر پاسخ داد: بازی پنج‌شنبه گذشته برگزار شده و جمعه هم تعطیل بود، امروز هم بین التعطیلی است و فردا هم تعطیل.

وی افزود: اگر گزارشی برسد دوشنبه خواهد بود و این موضوع به هفته‌ آینده موکول می‌شودالبته من اصلاً به فدراسیون نرفتم که بدانم گزارش رسیده یا نه!

رفتار فدراسیون نشین‌ها و علی الخصوص کمیته انضباطی در این مورد متناقض است و بی‌راه نیست اگر در موارد آینده، سایر تیم‌ها نسبت به این رفتار اعتراض داشته باشند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها