خبرهای داغ
کدخبر: ۲۴۴۶۷
تاریخ خبر:

کمیته انضباطی بازیکن استقلال را «احضار» می‌کند و بازیکن پرسپولیس را «دعوت»!

یکی از نکات جالب در روزهای گذشته، ادبیات متفاوت ارکان فدراسیون فوتبال درباره بازیکنان استقلال و پرسپولیس است.

کمیته انضباطی بازیکن استقلال را «احضار» می‌کند و بازیکن پرسپولیس را «دعوت»!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر پرکار شده است و بازیکنان و اعضای استقلال و پرسپولیس را به صورت روزانه به این کمیته احضار/دعوت می‌کند.

آرش رضاوند به دلیل استوری‌ای که درباره سهیل مهدی گذاشت و دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل حرکتی که در زمان شادی گلش انجام داد از آن دسته بازیکنان بوده‌اند.

اما نکته جالبی که مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفته است، ادبیات به کار رفته در سایت فدراسیون فوتبال است. در وبسایت فدراسیون فوتبال در مورد آرش رضاوند آمده: «احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی»

زمانی که کمیته انضباطی بازیکن استقلال را «احضار» می‌کند و بازیکن پرسپولیس را «دعوت»!

نکته‌ای که در ارتباط با دانیال اسماعیلی‌فر که حرکت منشوری‌‌ای در دیدار برابر صنعت نفت انجام به شکل دیگری است. در شرایطی که آرش رضاوند به دلیل استوری علیه سهیل مهدی احضار شده است، دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل انجام آن حرکت به کمیته‌های انضباطی و اخلاق «دعوت» می‌شود.

زمانی که کمیته انضباطی بازیکن استقلال را «احضار» می‌کند و بازیکن پرسپولیس را «دعوت»!

این تفاوت ادبیات ارکان فدراسیون فوتبال باعث شده که برخی از هواداران استقلال و حتی سپاهان این احتمال را مطرح کنند که ارکان قضایی و انضباطی فدراسیون فوتبال برخورد خاصی را با دانیال اسماعیلی‌فر نخواهند داشت و احتمالا اسماعیلی‌فر مانند امید نورافکن که حرکت مشابهی را انجام داده بود، دو جلسه محروم نخواهد شد!

copied
ارسال نظر
 
  • ا.م

    علتش یک چیز هست که بعضی متوجه نمیشندبرخی هم خودشون رابه نفهمیدن علت زدند
    مصاحبه رضاونددارای افترا،تهمت وتوهین اثب ات شده هست ومخاطبش مسئولان فدراسیون هست نداما اسماعیلی فر نه مشخصه توهینی مرتکب شده نه مخاطبش ارکان فدراسیون هست وبایدتو ضیح بده که یامتقاعدبشندیا بااثبات توهین ش جریمه بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها