خبرهای داغ
کدخبر: ۶۲۳۵
تاریخ خبر:

دروازه‌بان استقلال: از تیم هوادار معذرت می‌خواهم، قصد بی‌احترامی نداشتم!

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر اینکه نتوانستم کلین‌شیت کنم، ناراحت بودم و بچه‌ها متوجه شدند و هواداران خواستند پنالتی بزنم؛ قصد بی‌احترامی نداشتم و از تیم هوادار عذرخواهی می‌کنم.

دروازه‌بان استقلال: از تیم هوادار معذرت می‌خواهم، قصد بی‌احترامی نداشتم!

سید حسین حسینی پس از برتری ۶ بر یک استقلال مقابل هوادار در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، گفت: در نیمه اول شرایط بازی گره خورده بود ولی خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم گل بزنیم و پیروز شویم.

وی با اشاره به گل ششم استقلال که با پنالتی وی تبدیل به گل شد، افزود: قبل از هر چیزی از ساکت الهامی و بازیکنان هوادار عذرخواهی می‌کنم. تنها به خاطر اینکه نتوانستم کلین‌شیت کنم، ناراحت بودم. بچه‌ها متوجه شدند و هواداران خواستند که پنالتی بزنم. قصد بی‌احترامی نداشتم و اگر باعث ناراحتی کسی شدم، عذرخواهی می‌کنم.

فیلم پنالتی حسین حسینی در دیدار با هوادار تهران را در اینجا ببینید.

دروازه‌بان استقلال گفت: در تمرینات استقلال پنالتی تمرین می‌کردم و به بازیکنان گفته بودم اگر روزی پنالتی بزنم این سبکی می‌زنم. گل زدن حس خوبی بود ولی شاید تیم حریف ناراحت شده باشد. خیلی هم به شادی گل فکر نکرده بودم.

حسینی در خصوص دربی هفته آینده نیز یادآور شد: با همه مشکلاتی که داشتیم هم قسم شدیم تا به پیروزی برسیم. تلاش می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و در نهایت در هفته پایانی قهرمان شویم.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه چقدر امیدوار است که سپاهان در بازی‌های پیش رو امتیاز از دست بدهد، اضافه کرد: فوتبال چیزی را مشخص نمی‌کند. در لیگ ایران همه بازی‌ها سخت است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها