خبرهای داغ
کدخبر: ۷۰۰۲
تاریخ خبر:

شکایت سازمان لیگ از سرپرست استقلال به کمیته اخلاق

پس از مباحث مطرح شده میان نایب رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست استقلال در مورد انتقال دیدار پیکان و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی، سازمان لیگ بیانیه‌ای صادر کرد.

شکایت سازمان لیگ از سرپرست استقلال به کمیته اخلاق

صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی حجت کریمی سرپرست استقلال در یک برنامه تلویزیونی نسبت به حرف‌های مقامات سازمان لیگ و بیانیه این سازمان در مورد انتقال مکان دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس از استادیوم دستگردی به آزادی اظهاراتی را بیان کرد که با پاسخ منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات مواجه شد. اما پس از این برنامه تلویزیونی، سازمان لیگ در بیانیه‌ای از شکایت سازمان لیگ از حجت کریمی و ارجاع اظهارات او به کمیته اخلاق خبر داد.

متن بیانیه سازمان لیگ به این شرح است:

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، به دلیل اظهارات غیرمسئولانه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال و بیان تهمت و افترا به سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تبانی با شورای تامین استان البرز و همچنین تهمت و افترا به سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه مدیر مسابقات کارمند افشین پیروانی است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
سازمان لیگ ضمن تاکید بر داشتن نگاهی یکسان به همه باشگاه ها ورعایت بی طرفی از همه باشگاه ها می خواهد از پرداختن به حواشی مخرب و بیان مسایل غیرمسئولانه خودداری نمایند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها