خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۷۴۴
تاریخ خبر:

ملی‌پوش جوان درگذشت؛ دو بازیکن تیم ملی در یک هفته و هر دو در تصادف رانندگی!

متاسفانه در سانحه‌ای دلخراش، یکی دیگر از قهرمانان ملی درگذشت. حسین بابایی، قایقران جوان اصفهانی صبح چهارشنبه ۶ دی ماه در اثر سانحه رانندگی درگذشت.

ملی‌پوش جوان درگذشت؛ دو بازیکن تیم ملی در یک هفته و هر دو در تصادف رانندگی!

به گزارش خبرنگار شکیبا بقال زاده: حسین بابایی، قایقران جوان اصفهانی در رشته اسلالوم که سابقه قهرمانی در رده جوانان و دعوت به اردو‌های تیم ملی را در کارنامه داشت، صبح چهارشنبه ۶ دی ماه در اثر سانحه رانندگی درگذشت.

فدراسیون قایقرانی از مرگ دلخراش یک قهرمان جوان در اثر تصادف خبر داد.

حسین بابایی از قهرمانان و ملی‌پوشان جوان قایقرانی اصفهان و کشور در رشته قایقرانی اسلالوم دار فانی را وداع گفت. او متولد نجف آباد بوده و سال ها در رشته قایقرانی اسلالوم فعالیت داشته است. بابایی دارنده مدال نقره مسابقات اسلالوم آب های خروشان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بوده و عضو تیم ملی قایقرانی ایران می باشد.

بابایی در اثر سانحه دلخراش تصادف از دنیا رفت. این اتفاق تلخ تنها چند روز بعد از مرگ دلخراش ملیکا محمدی فوتبالیست تیم ملی بانوان رخ داد.

وی که در سال جاری خود را برای شرکت در کنکور آماده می‌کرد، با یک دستگاه موتور‌ سیکلت در حال عزیمت به محل یکی از امتحانات خود بوده است که با یک دستگاه خودرو سواری پراید برخورد شدیدی پیدا می‌کند و به دلیل جراحت شدید از ناحیه سر جان به جان‌آفرین تسلیم می‌کند.

در روز‌های گذشته خبر تلخ تصادف ۳ بازیکن تیم فوتبال بانوان خاتون بم و درگذشت ملیکا محمدی، جوان ۲۳ ساله شیرازی، جامعه ورزش را در شوک فرو برده بود و حالا خبر درگذشت حسین بابایی ضربه سنگین دیگری بر پیکره ورزش ایران خواهد بود.

سوابق حسین بابایی

کسب مقام دوم حسین‌بابایی در مسابقات اسلالوم آب های خروشان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سال ۱۴۰۰ از جمله مقام های این جوان ورزشکار ایرانی می باشد. او از قهرمانان و ملی‌پوشان جوان قایقرانی کشور در رشته اسلالوم اصفهان و کشور بود.

پایگاه خبری دیجی سرگرمی این ضایعه را به جامعه قایقرانی و خانواده مرحوم تسلیت می‌گوید.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها