خبرهای داغ
کدخبر: ۲۵۵۹۱
تاریخ خبر:

بایرن مونیخ از پیراهن اول خود رونمایی کرد

باواریایی‌ها از شر لباس سفید خلاص شدند

بایرن‌مونیخ و آدیداس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ کیت ویژه‌ای طراحی کرده‌اند

باواریایی‌ها از شر لباس سفید خلاص شدند

بایرن‌مونیخ و آدیداس برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ کیت ویژه‌ای طراحی کرده‌اند؛ پیراهن خانگی که نشان‌دهنده تپش‌های قلب و شور و هیجانی است که بازیکنان داخل زمین را با هواداران روی سکوها متحد می‌کند. رنگ قرمز برای بیش از ۱۰۰ سال است که معنی‌ای فراتر از یک رنگ برای بایرن دارد. برای اولین بار در تاریخ باشگاه، در طراحی پیراهن از سه رنگ قرمز مختلف استفاده شده: برای هویت، احساسات و درام بازی.

بایرن مونیخ

طیف رنگی سه‌گانه همچنین ادای احترام به بایرن به عنوان تنها تیم مردان آلمانی است که سه‌گانه قهرمانی، جام حذفی و لیگ قهرمانان را کسب کرده است.

آستین پیراهن با آرم آلیانتس که روی سینه پیراهن تیم زنان نیز وجود دارد، مزین شده است. برای اولین بار در تاریخ بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا، این نشان ترکیبی از لوگوی شرکت با یک کد QR است که طرفداران بایرن می‌توانند از آن برای دسترسی به تبلیغات انحصاری استفاده کنند. آلیانتس با این کمپین خلاقانه کد QR می‌خواهد تبادل با گروه‌های جوان‌تر در پایگاه جهانی طرفداران را افزایش دهد.

بایرن مونیخ

تیم زنان بایرن برای اولین بار این پیراهن‌های جدید را در فینال جام حذفی در ۹ مِی در کلن مقابل ولفسبورگ خواهند پوشید. مردان نیز سه روز بعد در آخرین بازی خانگی فصل مقابل ولفسبورگ پیراهن جدید را به تن خواهند کرد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها