خبرهای داغ
کدخبر: ۲۶۹۳
تاریخ خبر:

پنالتی مشکوک، ساپینتو را بار دیگر به برزخ برد

حساس‌ترین دیدار هفته از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد.

پنالتی مشکوک، ساپینتو را بار دیگر به برزخ برد

حساس‌ترین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد.

استقلال در این بازی با ترکیب علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، سعید مهری، امید حامدی‌فر، پیمان بابایی، کوین یامگا و امیرارسلان مطهری بازی را آغاز کرد و سپاهان با ترکیب پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو به زمین وارد شد.

از نکات جالب این بازی کاپیتانی سیاوش یزدانی، بازیکن سابق سپاهان و در غیبت حسین حسینی، روزبه چشمی و مهدی قایدی و حضور دانشگر، ریگی، زکی‌پور و نورافکن، بازیکن‌های سابق استقلال در ترکیب سپاهان بود.

 

حاشیه‌ها:

پیش از آغاز بازی، بازیکن‌های استقلال یاد رضا احدی، پیشکوت این تیم را گرامی داشتند.

استقلال - رضا احدی

شهباززاده و محمد محبی از استقلال و جلال علی‌محمدی و سیدمحمدرضا حسینی از سپاهان خوش و بش گرمی را قبل از بازی با یکدیگر انجام دادند.

مورایس، سرمربی سپاهان قبل از شروع بازی یا بوسه‌ای بر لپ ساپینتو از هم‌وطن خود استقبال کرد.

نکات مهم بازی

نیمه اول

دقیقه ۷: اولین موقعیت جدی دیدار در دقیقه ۷ اتفاق افتاد. سانتر فرشاد احمدزاده از سمت راست با ضربه سر امید نورافکن به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه ۱۳: استارت فوق العاده کوین یامگا از مرکز زمین او را در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار داد که ضربه بد یامگا را نیازمند مهار کرد.

کوین یامگا - استقلال و سپاهان

دقیقه ۱۴: خطایی که داور در کنار زمین اعلام شد و کارت زردی که به حامدی‌فر داده شد، موجب عصبانیت ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال و اعتراض او به داور چهارم شد.

دقیقه ۲۲: تکل صالح حردانی با کارت زرد اکرمی، داور بازی جریمه شد. حردانی با دریافت این کارت، دیدار هفته بعد استقلال برابر ملوان را از دست داد.

دقیقه ۳۱: توپی که رامین رضائیان از سمت راست ارسال کرد، پس از برخورد به ارسلان مطهری برای دومین بار به تیر دروازه استقلال اصابت کرد.

دقیقه ۳۶: تکل خطرناک شهریار مغانلو روی پای صالح حردانی موجب شد داور یک کارت زرد هم به او نشان دهد.

دقیقه ۴۷: پاس در پشت مدافعان سپاهان به سعید مهری رسید که ضربه مهری با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: اشتباه یامگا و لو دادن توپ در محوطه جریمه باعث شد توپ به نورافکن برسد و پاس او به علینژاد در موقعیت تک به تک رسید که تعلل این بازیکن باعث شد مدافعان و دروازه‌بان استقلال توپ را دفع کنند.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: شوت سنگین امید نورافکن در دقیقه ۴۹ مسابقه با اشتباه علیرضا رضایی، دروازه‌بان استقلال، سپاهان را با با یک گل پیش انداخت.

دقیقه ۵۸: پاس زیبای زبیر نیک‌نفس پشت مدافعان سپاهان به یامگا رسید و پاس در عرض یامگا به ارسلان مطهری و ضربه مطهری بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه ۶۳: ارسال امید نورافکن در محوطه جریمه استقلال زکی‌پور را در موقعیت عالی قرار داد که ضربه سر زکی‌پور از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: شوت ریگی از پشت محوطه جریمه، با واکنش رضایی به کرنر رفت.

دقیقه ۸۱: در غفلت مدافعان استقلال، زکی‌پور در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۹۲: برخورد سیاوش یزدانی و شهریار مغانلو در محوطه جریمه باعث اعلام ضربه پنالتی به سود سپاهان شد.

دقیقه ۹۶: ضربه پنالتی مشکوک سپاهان که روی برخورد یزدانی و مغانلو اعلام شد، توسط رامین رضائیان به گل تبدیل شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها