خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۶۸۷
تاریخ خبر:

ادامه اخبار تکراری در مور یاسین سلمانی: خروج از ایران، پرسپولیس، استقلال و حالا مشتری جدید

اخبار مربوط به یاسین سلمانی تکراری شده است و هر روز خبری درباره او مخابره می‌شود، بدون آنکه واکنشی از طرفین منتشر شود.

ادامه اخبار تکراری در مور یاسین سلمانی: خروج از ایران، پرسپولیس، استقلال و حالا مشتری جدید

یاسین سلمانی یکی از سوژه‌های نقل و انتقالات تابستانی بود که هر روز اخبار مختلفی درباره آن منتشر می‌شد. پس از آنکه سلمانی قرارداد خود را با سپاهان تمدید نکرد، ابتدا گفته می‌شد که این بازیکن مدنظر پرسپولیس است و حتی خودش هم تمایل به حضور در این باشگاه دارد. اما این انتقال صورت نگرفت. پس از آن موضوع انتقال او به استقلال مطرح شد و امروز و فردا کردن‌های پیاپی سلمانی، استقلالی‌ها را مجاب به مذاکره با سایر گزینه‌ها کرد. از سویی گفته می‌شد که او تمایل به بازی در خارج از ایران دارد.

خود سلمانی در مصاحبه‌ای تلویزیونی عنوان کرد که اولویتش بازی در خارج از کشور است در حالی که هنوز هیچ پیشنهاد جدی به این بازیکن نرسیده است.

در ادامه اخبار مربوط به سلمانی، شنیده می‌شود باشگاه تراکتور تبریز پس از شکست تلخ ۳ بر یک برابر سپاهان در اصفهان به فکر خرید یاسین سلمانی افتاده است و ممکن است این هافبک تهاجمی به زودی راهی تبریز شود. البته این امر مستلزم خارج شدن یک بازیکن گرانقیمت از لیست تیم تبریزی است.

گفته می‌شود مدیربرنامه‌های یاسین سلمانی رابطه نزدیکی با باشگاه تراکتور دارد و همین موضوع احتمال کوچ ستاره تیم امید به تبریز را افزایش می‌دهد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها