خبرهای داغ
کدخبر: ۱۳۹۱۰
تاریخ خبر:

پس از استقلال، پرسپولیس و تراکتور، پیکان هم از سپاهان شکایت کرد

در ادامه شکایت‌ها از سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف بودجه، پیکان هم به جمع استقلال، پرسپولیس و تراکتور پیوست.

پس از استقلال، پرسپولیس و تراکتور، پیکان هم از سپاهان شکایت کرد

قانون سقف بودجه برای تیم‌های لیگ برتری دیگر تبدیل به یک بحران برای لیگ و فدراسیون فوتبال شده است. استقلال اولین تیمی بود که براساس برخی شواهد، از سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف بودجه شکایت کرد. پس از استقلال، پرسپولیس و تراکتور هم شکایت خودشان از سپاهان را به فدراسیون فوتبال ارسال کردند.

در ادامه داستان دنباله‌دار شکایت‌ها از سپاهان، این بار پیکان هم از سپاهان به دلیل عدم رعایت سقف بودجه شکایت کرد. پیکان که در هفته چهارم مقابل سپاهان در تهران شکست خورده بود، با ارسال نامه‌ شکواییه به سازمان لیگ، مانند استقلال، پرسپولیس و تراکتور خواهان سه بر صفر شدن نتایج سپاهان در لیگ برتر شده است.

در این نامه، با استناد به ماده ۵۱ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال، مدیران باشگاه پیکان خواستار بررسی تمام جوانب از جمله دور زدن قانون توسط سپاهانی‌ها شدند و به صورت شفاف از سازمان لیگ و سایر ارگان‌ها خواستند تا نتیجه دیدار هفته چهارم را تغییر داده و حق پیکان را بازگردانند.

گفته می‌شود باشگاه سپاهان در زمان عقدقراردادها، رفتار قانونی نداشته و عمده مبالغ پرداختی به بازیکنان را برای فصل آینده توافق کرده است. از این رو، باشگاه‌های استقلال، تراکتور و حالا پیکان که در چهار هفته گذشته مقابل زردپوشان بازی کرده و شکست خورده بودند، حالا دست به شکایت بردند تا از طریق کمیته انضباطی، نتیجه بازی را ۳ بر صفر به سود خود برگردانند.

این چهارمین شکایت از سپاهان به فدراسیون فوتبال است و قانون سقف قراردادها فدراسیون را در موقعیت بسیار سختی قرار داده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها