خبرهای داغ
کدخبر: ۱۸۹۲۹
تاریخ خبر:

۳ مربی ایرانی در لیست جانشینی مورایس در سپاهان

بلافاصله بعد از استعفای مربی سپاهان، رایزنی‌ها برای جانشینی وی شروع شد و گویا برای مورایس، سرمربی پرتغالی احتمال بازگشتی وجود ندارد.

۳ مربی ایرانی در لیست جانشینی مورایس در سپاهان

به گزارش تابناک ورزشی یحیی مانع بزرگی برای رفتن به سپاهان دارد؛ اگر او با بازیکنان مغضوب سابق خود در پرسپولیس یعنی رامین رضاییان، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و عیسی آل‌کثیر کنار نیامد ، چه می‌شود؟ نویدکیا در سطح لیگ قهرمانان تجربه ندارد و مجیدی هم در امارات ناموفق بوده...

گرچه باشگاه پرسپولیس خیلی زود با استعفای شفاهی سرمربی خود درپایان نیم فصل اول لیگ مخالفت کرد، اما به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی به دلیل امکان فسخ یکطرفه قرارداد، از سرخپوشان جدا خواهد شد.

دقایقی بعداز اعلام استعفای ژوزه مورایس از هدایت تیم کهکشانی سپاهان اصفهان، رایزنی برای انتخاب جانشین او آغاز شده و گویا برای سرمربی پرتغالی احتمال بازگشتی وجود ندارد.

پروژه یحیی هم در پرسپولیس تمام شده و این تیم در فوتبال چشم نواز گذشته را ارائه نمی دهد و مدیران پرسپولیس هم توان تقویت تیم در تعطیلات زمستانی را ندارند.

به این ترتیب نیمکت ۲۰۰ میلیارد تومانی سپاهان، حالا با ارقام کمتر به یحیی چشمک می‌زند. سپاهان تیمی است که مشکلات مالی پرسپولیس را ندارد و در آسیا هم نیازمند یک سرمربی باتجربه است.

هرچند خبرنگاران اصفهانی نزدیک به محرم نویدکیا تلاش دارند او را به نیمکت هل بدهند اما بعید است مدیران باشگاه چنین تیمی را تحویل مربی کم تجربه ای مثل محرم بدهند.

در سوی دیگر فرهاد مجیدی را هم برای نیمکت جذاب سپاهان که لقمه چربی محسوب می‌شود، مهیا کرده اند. سرمربی سایق استقلال شرایط خوبی در لیگ امارات ندارد و بازگشت به لیگ ایران برای او می تواند یک گزینه جذاب باشد به خصوص اگر دستمزدش بیشتر از تیم ضعیف اتحاد کلبا باشد!

حالا این مثلث مثل حلقه ای دور نیمکت سپاهان می چرخند و هر احتمالی در سپاهان ممکن است؛ همانطور که هیچکس فکرش را نمی‌کرد پرستاره ترین تیم تاریخ لیگ که تقریبا گرانترین نیز هست، سه بازی پشت سر هم را ببازد و آن برتری فاحش در جدول با وجود بازگشت امتیازات جریمه شده، جایش را به رتبه دوم پشت سر استقلال بدهد.

شاید سپاهان پروژه آماده و اسب زین کرده‌ای برای یحیی گل‌محمدی باشد تا قبل از رسیدن به تیم ملی، با سپاهان هم در فوتبال ایران آقایی کند، البته اگر او با بازیکنان مغضوب سابق خود در پرسپولیس یعنی رامین رضاییان، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و عیسی آل‌کثیر کنار بیاید. تنها نقطه منفی در مذاکرات احتمالی سپاهان با این مربی، همین سوابق روابط منفی یحیی با نفرات اصلی زرد هاست که می‌تواند یک بحران دیگر در این تیم بسازد.

با اینحال برای حل این معادله باید منتظر تصمیم هیات مدیره باشگاه سپاهان بود تا ببینیم چه تفکری از داخل آن بیرون می‌آید.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها