خبرهای داغ
کدخبر: ۲۲۱۲۱
تاریخ خبر:

سانسور جواد نکونام توسط باشگاه استقلال

در شرایطی که جواد نکونام شب گذشته پس از چند دیدار در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد، رسانه استقلال صحبت‌های سرمربی را سانسور کرد.

سانسور جواد نکونام توسط باشگاه استقلال

شب گذشته و پس از پیروزی استقلال در اهواز، جواد نکونام پس از مدتی که در کنفرانس‌های مطبوعاتی شرکت نمی‌کرد، مقابل رسانه‌ها قرار گرفت.

در این کنفرانس بار دیگر نکونام نسبت به عملکرد باشگاه انتقاد کرد. در بخشی از این کنفرانس، نکونام درباره بیانیه باشگاه پس از شکست مقابل مس رفسنجان گفت:

من نمی‌دانم چه نفعی می‌برند اما به نظر من این بیانیه وسط بازی گذشته آماده شده بود! تیم‌های رقیب این همه بازیکن دارند ولی باخت می‌دهند. مگر قرار بود هر هفته تیم من ببرد؟ بدانید چون بازیکنان زحمت کشیده تیم صدر جدول است. مشکلات تیم ما پا بر جاست و تنها چیزی که خوب است این هست که بردیم. حمایت اصلی را هواداران انجام می‌دهند و به خاطر آنها هم کارم را انجام می‌دهم. همه چیز مشخص است. 

نکونام به طعنه گفت او کسی نیست که تیمش شش باخت داده باشد و قرار باشد بیانیه‌ای در حمایت از وی منتشر شود. او گفت تنها مقابل سپاهان یک باخت داده آن هم با اشتباه داوری.

در بخش دیگری از کنفرانس مطبوعاتی، جواد نکونام با انتقاد از تنها بودن و عدم حضور افرادی که باید در کنار او حضور داشته باشند گفت:

برای باشگاه بزرگ استقلال زشت است که کسی کنار من نیست و مدیر رسانه‌ای نداریم. امیدوار هستم مشکلات حل شود.

نکونام در انتقاد دیگری درباره عدم جذب بازیکن توسط باشگاه گفت:

ما چه تیمی هستیم که رقیبمان چه پرسپولیس، چه سپاهان و چه تراکتور و حتی همین استقلال خوزستان هفت تا بازیکن جذب کرده. ما اندازه کدامیک از این تیم‌ها هستیم که مدعی قهرمان باشیم؟

الان باید به فرودگاه برویم اما فقط من و مدیر تیم هستیم. یک نفر یار نداریم. ما تنهای تنها هستیم. هر تیمی را می‌بینیم ۵ نفر کنار تیم هستند. آقایان هوادار من خیلی تنها هستم!

من به عنوان هوادار استقلال آمدم، به عنوان کسی که برای این تیم اشک ریختم و برای این تیم حرص خوردم. من تنها هستم و می‌گویم تنها هستم. از من توقع نداشته باشید. بازی بعد من ۴ بازیکنم را بیرون گذاشتم و دیدیم تیم فرقی نکرد. آرمین سهرابیان مریض بود اما مجبور شدم او را بازی بدهم؛ من خیلی تنها هستم. هر کاری کردم ولی نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد.

این صحبت‌های انتقادی نکونام که به روال گذشته مدیران استقلال و شخص علی خطیر را نشانه رفته بود، در کانال رسمی استقلال منعکس نشد. حتی عکس‌های حضور نکونام در کنفرانس مطبوعاتی هم توسط باشگاه منتشر نشد تا باشگاه استقلال به نوعی سرمربی خود را سانسور کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها