خبرهای داغ
کدخبر: ۷۰۰۱
تاریخ خبر:

واکنش سرپرست استقلال به سازمان لیگ:

سازمان لیگ کاری جز تخلف ندارد / سهیل مهدی کارمند افشین پیروانی است

در ادامه حواشی مربوط به انتقال بازی پیکان و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی و اعتراض استقلال به این موضوع و ادعای سازمان لیگ مبنی بر موافقت سرپرست استقلال به این موضوع، صبح امروز حجت کریمی در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.

سازمان لیگ کاری جز تخلف ندارد / سهیل مهدی کارمند افشین پیروانی است

تصمیم بحث‌برانگیز و پرشائبه سازمان لیگ مبنی بر انتقال دیدار پیکان و پرسپولیس از ورزشگاه دستگردی به ورزشگاه آزادی آن هم در شرایطی که پیکان میزبان این دیدار است باعث شده بود که شب پیش سازمان لیگ و استقلال به شدت علیه هم موضع‌گیری کنند. در ادامه این مجادله، صبح امروز سرپرست استقلال نسبت به بیانیه سازمان لیگ واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کاری به جز اینکه در فوتبال ایران تخلف انجام دهند، ندارند.

 حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» با اشاره به حاشیه‌هایی که پیش از بازی پرسپولیس و پیکان شکل گرفته است، اظهار داشت: من در این باره بهتر است توضیح کاملی را بیان کنم تا همه از واقعیت و اصل ماجرا باخیر شوند. متاسفانه آقایان در سازمان لیگ فرار رو به جلو انجام می‌دهند!

وی افزود: در این مدت سر باشگاه استقلال را بریدند، داوری‌ها به ضرر باشگاه استقلال بود. این اشتباهات بارها و بارها اتفاق افتاد. مشکلات و چالش‌های زیادی برای استقلال شکل گرفت که نیازی به توضیح نیست و همه از آن باخبر هستند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شب قبل از اینکه مکان رسمی بازی پرسپولیس و پیکان اعلام شود، ساعت ۱۱ شب منصور قنبرزاده(نایب رئیس فدراسیون) با من تماس گرفت و گفت فردا جلسه مهمی قرار است در شورای تامین استان تهران برگزار شود که حتما در آن شرکت کنید. آنجا اعلام شد می‌خواهند بازی پرسپولیس و پیکان روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که من با آن مخالفت کردم و گفتم همانطور که بازی استقلال و پیکان در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار شد همین اتفاق هم باید برای باشگاه پرسپولیس رخ بدهد.

کریمی تصریح کرد: شورای تامین استان تهران نیز در این جلسه اعلام کرد بازی پرسپولیس و پیکان باید خارج از تهران و بدون حضور تماشاگران برگزار شود. حتی آنها پیشنهاد دادند که این مسابقه در اراک برگزار شود اما متاسفانه قنبرزاده مخالفت کرد و گفت زمان کافی برای انجام این کار نداریم و من در واکنش گفتم که «می‌توانید بازی را ۲۴ ساعت عقب انداخته تا شرایط یکسانی برای همه تیم‌ها وجود داشته باشد.»

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تاکید کرد: قنبرزاده در جلسه از شورای تامین استان عذرخواهی کرد. این اتفاق نه یک بار بلکه دو بار در جلسه افتاد. یکی از عزیزان شورای تامین خطاب به نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت شما مسئول برگزاری مسابقات فوتبال هستید چطور در مصاحبه‌هایتان اعلام می‌کنید این نهاد باید تصمیم‌گیری کند؟ حتی در این جلسه از سوی شورای تامین به قنبرزاده گفته شد چطور در شهرآورد وقتی می‌خواستیم زمان بازی را یک ساعت تغییر دهیم سهیل مهدی هزار بهانه آورد!

وی اضافه کرد: در ادامه گفته شد نامه‌ای از سوی باشگاه پیکان در اختیار سازمان لیگ قرار گرفته که «بازی را هر کجا برگزار کنید موافقت خواهیم کرد»؛ ریاست شورای تامین استان تهران اعلام کرد در اراک بازی کنند که قنبرزاده گفت زمان ندارند! ای کاش مرام و مردانگی داشته باشیم تا اشتباهات خود را گردن دیگران نیندازیم. آقای قنبرزاده و تیمش مرام و مردانگی ندارند. آنها در ابتدا این اتفاقات را گردن شورای تامین انداخته بودند، بعد از جلسه که از شورای تامین بیرون آمدیم قرار بر این شد اعلام شود سازمان لیگ این تصمیم را گرفته است!

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا ادعای سازمان لیگ درباره اینکه شما به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال صورتجلسه‌ برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی را امضا کرده‌اید، حقیقت دارد؟» اعلام کرد: صورتجلسه‌ای که قنبرزاده اعلام می‌کند صورت‌جلسه حضور در جلسه است نه صورت‌جلسه‌ای که بنده اعلام کنم بازی در استادیوم آزادی برگزار شود و تاکید می‌کنم نامه‌ای که من امضا کردم نامه‌ای نبود که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهار داشت: قنبرزاده که بیانیه را منتشر کرد و همه تقصیرات را گردن باشگاه استقلال انداخت؛ اما نمی‌دانم ما چه‌کاره هستیم؟! شما مسئول برگزاری مسابقات هستید،. من موافق نبودم، ای کاش یک نفر از عزیزانی که از طرف شورای تامین استان تهران در جلسه حضور داشت، شهادت دهد که چطور از استقلال دفاع کردم.

وی ادامه داد: قنبرزاده می‌گوید که حجت کریمی دوست خوب من است؛ من با کسی که به استقلال ضربه زده دوستی ندارم. در جلسه شورای تامین استان تهران که ۱۵ نفر حضور داشتند همه مخالف برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی بودند. خود او اعلام کند که سازمان لیگ این تصمیم را گرفته است و هیچ کدام از اعضا مسوولیتی را بر عهده نگیرند. ای کاش قنبرزاده با وجدان خودش راحت باشد، فدراسیون، سازمان لیگ پول استقلال را نمی‌دهند با وجدان خودشان راحت باشند، هفته گذشته نیز رنگی‌بودن سازمان لیگ بر همه مشخص شد، همه فهمیدند که سهیل مهدی کارمند (افشین) پیروانی (سرپرست پرسپولیس) است.

وی افزود: دیروز آقایان به شورای تامین امنیت استان البرز رفته‌ و درخواست کرده‌اند بازی در این محل برگزار نشود. به قول یکی از افرادی که از سوی شورای تامین استان تهران در جلسه حضور داشت، مگر قرار بود چه اتفاقی در روز بازی رخ دهد که شورای تامین استان البرز قبول نکرد بازی برگزار شود؟! سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال فرار رو به جلو انجام می‌دهند، متاسفانه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کاری به جز اینکه در فوتبال ایران تخلف انجام دهند ندارند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها