خبرهای داغ
کدخبر: ۷۲۹۴
تاریخ خبر:

سرمربی رئال مادرید: سیتی تنها هالند نیست؛ مودریچ آماده است

سرمربی رئال‌مادرید تاکید کرد منچسترسیتی تنها از هالند تشکیل نمی‌شود و آنها می‌خواهند بهترین بازی خود را برابر تیم پرستاره انگلیسی به نمایش بگذارند.

سرمربی رئال مادرید: سیتی تنها هالند نیست؛ مودریچ آماده است

رئال مادرید سه‌شنبه‌شب در بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی گفت: می‌خواهیم بازی بی‌نقص و کاملی را برابر سیتی به نمایش بگذاریم. برای بردن سیتی باید بهترین بازی را به نمایش گذاشت و ما قصد داریم که چنین بازی‌ای را به نمایش بگذاریم. وقتی تیمی راهی نیمه‌نهایی می‌شود برای صعود به فینال باید تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

کارلتو درباره مودریچ هم گفت که این بازیکن هیچ مشکلی ندارد و برابر سیتی بازی خواهد کرد.

آنچلوتی درباره مهار ارلینگ هالند گفت: او مهاجم بسیار خطرناکی است و کیفیتی مثال‌زدنی و شگفت‌انگیز دارد اما به بازیکنانم گفته‌ام که سیتی تنها هالند نیست. ما برنامه‌ای برای مهار تیم سیتی داریم نه فقط هالند. می‌توانم بگویم که منچسترسیتی با آمدن هالند به تیمی کامل‌تر تبدیل شده است. آنها سبک بازی خود را تغییر نداده‌اند بلکه کمی به بازی مستقیم بیشتر روی آورده‌اند.

سرمربی ایتالیایی رئال در پایان گفت: سیتی تیمی بسیار منظم است و با توپ عالی کار می‌کند. به نظرم ما هم به سطح کیفی فصل قبل رسیده‌ایم. قهرمانی در جام حذفی انگیزه‌ای دوچندان در تیم به وجود آورده است. بی‌صبرانه در انتظار دیدار با سیتی هستیم و امیدواریم که اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها