خبرهای داغ
کدخبر: ۸۴۰۵
تاریخ خبر:

گزینه‌های نهایی قضاوت دربی مشخص شدند

در حالی که در رسانه‌ها اسامی مختلفی درباره داور شهرآورد روز چهارشنبه مطرح می‌شود، اما به نظر دو گزینه نهایی کیته داوران هیچ کدام از این افراد نیستند.

گزینه‌های نهایی قضاوت دربی مشخص شدند

با وجود اصرارهای باشگاه استقلال برای قضاوت دربی حساس فینال جام حذفی، اما کمیته داوران اصرار دارد که این دیدار توسط داوری ایرانی سوت زده شود و  به نظر می‌رسد احتمالا فردا تکلیف قاضی این دیدار مشخص شود اما گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد گزینه نهایی در رسانه‌ها مطرح شده است.

در حالی که نام بیژن حیدری به عنوان یکی از گزینه‌های داوری این مسابقه مطرح شده، شنیده‌های فوتبالی حاکی از آن است که حیدری – که داور بازی پرسپولیس و نساجی بود – شانسی برای قضاوت این مسابقه ندارد. 

نام موعود بنیادی‌فر هم برای قضاوت فینال جام حذفی مطرح شده منتهی به نظر می‌رسد او انتخاب اول و حتی دوم کمیته داوران نیست و خداداد افشاریان و همکارانش روی دو داور دیگر نظر دارند.

اشکان خورشیدی و وحید کاظمی دو نامی هستند که شانس بیشتری نسبت به بقیه برای قضاوت دربی پایتخت دارند.

اشکان خورشیدی یکبار این مسابقه را سوت زده که مربوط به دربی ۹۰ است. دیداری که نوروز سال ۹۸ برگزار شد و پرسپولیس با گل احمد نوراللهی حریفش را شکست داد.

بر خلاف خورشیدی، کاظمی سابقه قضاوت دربی را ندارد و باید دید او برای اولین بار این مسابقه را سوت خواهد زد یا خورشیدی داور دربی خواهد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها