خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۲۹۱
تاریخ خبر:

سعید مهری از استقلال رفت تا شاگرد سرمربی سابق خود شود!

هافبک فصل گذشته استقلال پس از فسخ قراردادش با این باشگاه شاگرد سرمربی سابق خود می‌شود.

سعید مهری از استقلال رفت تا شاگرد سرمربی سابق خود شود!

 سعید مهری پس از دو سال و نیم حضور در استقلال و در حالی که یک فصل دیگر از قراردادش با آبی پوشان باقی مانده بود، تصمیم به فسخ قرارداد گرفت و ظهر امروز با حضور در سازمان لیگ به طور یک طرفه این کار را انجام داد تا رسما از این تیم جدا شود و فصل آینده در تیمی خارج از ایران کارش را ادامه دهد.

این هافبک که پس از درخشش در ماشین‌سازی تبریز به فوتبال ایران معرفی شد و پس از آن به تراکتور رفت و یک سال و نیم در خط میانی این تیم به میدان رفت و قهرمانی جام حذفی را هم به دست آورد، در نقل و انتقالات زمستانی ۹۹ به استقلال رفت ولی حالا اقدام به جدایی از جمع آبی‌پوشان کرد تا تیم جدیدش را طی یک هفته آینده معرفی کند.

سعید مهری که در فصل ۹۹-۹۸ قهرمانی حذفی را در تراکتور به دست آورد و در ۲۰ بازی لیگ برتر هم به میدان رفت، در دور رفت لیگ بیستم ۱۳ بار برای سرخ‌پوشان تبریزی به میدان رفت ولی در نقل و انتقالات نیم‌فصل با توافق دو باشگاه تراکتور و استقلال، با حسین پورحمیدی معاوضه شد تا به جمع آبی‌پوشان اضافه شود.

مهری که پس از یک سال و نیم حضور در استقلال جایگاه ثابتی در تیم فرهاد مجیدی نداشت و بیشتر به‌عنوان یار جانشین استفاده می‌شد، در فصل اخیر یکی از مهره‌های مورد علاقه ریکاردو ساپینتو بود که در ۲۷ بازی لیگ برتر به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند ولی با اتمام فصل تصمیم به فسخ قراردادش با آبی‌پوشان گرفت.

سعید مهری در حالی که یک سال دیگر با استقلال قرارداد داشت، پس از بی‌توجهی این باشگاه به نوتیس‌های داده شده، با حضور در سازمان لیگ قراردادش را فسخ کرد تا راهی یک باشگاه جدید شود و دوباره زیر نظر ریکاردو ساپینتو کار کند.

سعید مهری

ساپینتو که پس از جدایی از استقلال هدایت آپوئل نیکوزیا قبرس را عهده‌دار شده، از سعید مهری درخواست حضور در تیمش را داشته که این بازیکن هم بعد از فسخ قراردادش با آبی‌ها تصمیم گرفت دوباره زیر نظر سرمربی پرتغالی فصل گذشته‌اش که اعتقاد ویژه‌ای به او داشت، کار کند.

سعید مهری

سعید مهری با نمایش خوب خود در استقلال به تیم ملی هم رسید و امیدوار است با اعتماد ویژه‌ای که ساپینتو نسبت به او دارد، بتواند همچنان ملی‌پوش بماند و در ۲۷ سالگی شرایط جدیدی را با حضور در قبرس تجربه کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها