خبرهای داغ
کدخبر: ۱۲۶۸۵
تاریخ خبر:

اتفاق ویژه در پاریس: امباپه و پی‌اس‌جی به توافق رسیدند

به نظر می‌رسد مشکلات پاری‌سن‌ژرمن و امباپه در حال شدن است و ستاره فرانسوی به تمرینات PSG بازگشته است.

اتفاق ویژه در پاریس: امباپه و پی‌اس‌جی به توافق رسیدند

این تابستان یکی از عجیب‌ترین فصل‌های نقل و انتقالات برای امباپه، پاری‌سن‌ژرمن و حتی فوتبال فرانسه بوده است. امباپه که حاضر به تمدید قرارداد با PSG نشده بود و از طرفی هم تمایلی به خروج از باشگاه در تابستان نداشت، به تمرینات بازیکن‌های مازاد فرستاده شد و از تورهای پیش فصل PSG‌ کنار گذاشته شد، اما به نظر می‌رسد شرایط در حال تغییر است.

باشگاه فرانسوی امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این مهاجم 24 ساله دیگر قرار نیست با مازادها تمرین کند و به تمرینات تیم اصلی بازمی‌گردد: «پس از صحبت‌های بسیار سازنده و مثبت با کیلیان امباپه قبل از بازی پاری سن ژرمن - لوریان، این بازیکن امروز صبح در تمرین تیم اول شرکت کرد.» 

امباپه نزدیک به یک ماه پیش از تیم اول کنار گذاشته شد و از آن زمان تا شب گذشته چیزی تغییر نکرده بود. او در تور ژاپن نبود و در هیچ یک از بازی‌های دوستانه پیش فصل هم شرکت نکرد اما الان اوضاع کاملا فرق کرده است.

این تحولات در راستای نزدیک شدن احتمالی باشگاه و بازیکنی است که به جدایی نزدیک بود ولی حالا دور از ذهن نیست که قراردادش را تمدید کند. دیروز او در پارک دو پرنس در حال تماشای بازی پی اس جی-لوریان به همراه برادرش و عثمان دمبله دیده شد و امروز هم پس از هفته ها با تیم اول تمرین کرد.

پاری سن ژرمن قبلا تاکید کرده بود که امباپه یا باید تمدید کند یا همین تابستان برود. بازیکن اصرار به ماندن دارد و به نظر دو طرف به یک راه حل برای خروج از این معضل رسیده اند.

قرارداد جدید می‌تواند همراه با بند جدایی با رقمی مشخص برای تابستان بعد باشد تا امباپه حداقل رایگان پی اس جی را ترک نکند.

طبق ادعای اکیپ، ناصر الخلیفی صبح امروز برای دیدار با کیلیان امباپه در شهر ورزشی پواسی حاضر شد. پس از صحبت رئیس و بازیکن، باشگاه تصمیم نهایی را خواهد گرفت و سپس آن را به لوئیس انریکه اطلاع خواهد داد. همه چیز نشان می‌دهد امباپه ماندنی است و قراردادش را نیز تمدید خواهد کرد. شوک جدید به رئال مادرید و هوادارانش.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها