خبرهای داغ
کدخبر: ۲۰۴۵۴
تاریخ خبر:

امباپه هنوز تصمیم نگرفته؛ پاریس، رئال یا گزینه‌ای دیگر

آینده کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن برای فصل آینده هنوز مشخص نیست.

امباپه هنوز تصمیم نگرفته؛ پاریس، رئال یا گزینه‌ای دیگر

پس از درگیری‌هایی که کیلیان امباپه در تابستان با پاریسی‌ها بر سر تمدید قرارداد داشت، در نهایت بدون آنکه که قراردادش را تمدید کند به ترکیب پاریسی‌ها بازگشت. 

آینده کیلیان امباپه پس از پایان پنجره نقل و انتقالات دوباره مورد توجه قرار گرفته و انتظار می‌رود که مهاجم فرانسوی تصمیم خود را قبل از بازگشت لیگ قهرمانان در هفته آینده اعلام کند. رئال مادرید به شدت خوش‌بین است که این مهاجم را در تابستان به تیم خود خواهد آورد.

اخیراً فابریتزیو رومانو گزارش داد که رختکن رئال مادرید و مقامات باشگاه مطمئن هستند که امباپه در تابستان امسال به آنها ملحق خواهد شد و منتظرند تا او تصمیم خود را به صورت رسمی به پاری‌سن‌ژرمن اطلاع دهد. در آخر هفته نیز گزارش‌های زیادی مبنی بر تصمیم امباپه به نفع لوس بلانکوس منتشر شد. اما ژروم روتن، بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن و کارشناس پرخاشگر، در جریان برنامه تلویزیونی خود «Rothen s’enflamme» تاکید کرد که امباپه هنوز تماسی برقرار نکرده است. «اگر به شما می‌گویم که او هنوز انتخاب نکرده است، حرفم را باور کنید، به من گوش دهید. این اطلاعات JR۲۵ است، او هرگز اشتباه نمی‌کند.»

تعداد افرادی که مانند روتن فکر می‌کنند خیلی کم است، و خیلی از فرانسوی‌ها معتقد هستند که امباپه تابستان امسال لیگ ۱ را ترک خواهد کرد. امباپه سه بار لوس بلانکوس را رد کرد و به وضوح گفت که انتقال به رئال مادرید رویایش است، حالا انجام این کار برای چهارمین بار شوک بزرگی ایجاد خواهد کرد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    وب گردی

      دیگر رسانه ها